Blog Apiz2u
Blog Petua dan Produk Perniagaan Internet dan Dunia Guaman

Magpic-Gambar saya di Majalah Time?

Alangkah bagus dan bangganya kalau gambar saya memang dimuatkan di Majalah Time, apatah lagi di muka depan! Anda pun tentu teringin kan? Tengah saya melayari internet tadi, saya terjumpa satu website untuk upload gambar kita untuk jadi cover majalah-majalah terkenal, so saya pun nak give it a try.so inilah hasilnya, not bad.Bile plak malaysia nak buat servis macam ni, walaupun bukannya di alam realiti, kat dalam internet pun jadi ler… Anda boleh try kat link di bawah ni.

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com
Subscribe to Time Magazine at an 86% discount!

One Response to “Magpic-Gambar saya di Majalah Time?”

  1. Put your picture on more magazine covers @ http://www.FakeMagazineCover.com (thousands of photo mash-ups to play with).


Leave a Reply

